sábado, octubre 07, 2006

QUI SÓC¿?¿?

Bones!! Com va¿?
En aquest primer comentari el que faré serà presentar-me.
Em dic Fran Güells, sóc de Barcelona i estic fent 2n de magisteri d'educació física. Aquest any a més d'estudiar també estic a carreg de 4 equips de nens de les diferents disciplines del futbol, vull dir f.sala, f-7 i f-11, lo pitjor del cas és que ho faig en tres llocs diferents, per tant aquest any aniré una mica de bòlit.
La meva relació amb les nn.tt. (noves tecnologies) ara mateix es ben poca ja que la disponibilitat de temps és poca però podré seguir l'assignatura sense problemes!
Bé jo de moment paro aquí, qui volguí més informació sobre mi ja sap on em pot trobar.
Una abraçada a tots!!
Fran

2 Comments:

At 4:39 p. m., Blogger albert said...

hola franc acabo de trobar el teu blog. soc l'albert de l'aleví e del Sant Andreu adeu fins dimarts a l'entrenament.

 
At 6:06 p. m., Blogger Xavier Àvila i Morera said...

Hola Fran. Hauries de revisar l'ortografia de les teves intervencions. tenint en compte el contingut de l'assignatura no hauries de considerar-ho un aspecte menor.

 

Publicar un comentario

<< Home